Toyota Celica "Demon" solgt 1990
20.264 visninger
|
Oprettet:
Toyota Celica "Demon" solgt
Årgang:
1990
Motor:
1,6 GSI
Hjemmelavet bananmanifold i rustfri
Komplet 2" rustfrit duplex med 5" poleret afgang fra OneTwoPipe
Hjemmelavet bananmanifold i rustfri
Komplet 2" rustfrit duplex med 5" poleret afgang fra OneTwoPipe
Hestekræfter
120 uden NOS, ca 175-180 med NOS (baseret på udregninger fra Ole fra Autobremsen)
Fælge
18" x 7,5 " Wolfrace Matrix lakeret matsorte og specialdrejet centernav-spike i poleret aluminium
Dæk
Ventus Sport k-104 215/35/18
Undervogn
Apex sænkningsfjedre 40/40
Cobra gasstøddæmpere
Cobra gasstøddæmpere
Bilstereo
kommer under interiør
Styling
- KOMPLET CARCEPT SKØRTESÆT
- SIDESKØRTER INDSPARTLET I KAROSSEN
- BAGKOFANGER OG MELLEMSTYKKE INDSPARTLET I KARROSSEN
- EXTRA NEDSÆNKNING TIL UDSTØDNING BYGGET I GLASFIBER
- PAKFEIFER GLASFIBER FRONT LAKERET DIAMANTSORT MED GULE, GRØNNE OG SØLV-FLAKES
- LYGTEKLAPPER UDSPARTLET OG LAKERET DIAMANTSORT MED GULE, GRØNNE OG SØLV-FLAKES
- WRC CARLOS SAINZ DOUBLE HOOD SCOOP INDSPARTLET I MOTORHJELM
- 2 STK NASCAR SIDESCOOPS INDSPARTLET I MOTORHJELM
- 2 STK HOOD PINS MONTERET I MOTORHJELM
- TAGSCOOP INDSPARTLET I TAGET
- BAGRUDEVISKER FJERNET OG UDSPARTLET
- BAGRUDESPRINKLER FJERNET OG UDSPARTLET
- ALLE SIDESTØDLISTER FJERNET OG UDSPARTLET
- ORIGINAL ELANTENNE FJERNET I BAGSKÆRM FØRERSIDE OG UDSPARTLET
- ORIGINAL CELICA 3-DELT BAGSPOILER FJERNET OG HULLER UDSPARTLET
- LILLE ALUANTENNE BYGGET I TAGET
- INDFARVEDE VINDUESVISKERE
- 18” MATRIX WOLFRACE ALUFÆLGE, INDFARVET MATSORT
- 4 STK. SPECIALDREJEDE NAVKAPSEL-SPIKES I POLERET ALUMINIUM
- 2 STK FORSIDERUDER TONET MED 7 % SORT RUDEFILM
- 2 STK BAGSIDERUDER SAMT BAGRUDE TONET MED 7 % SORT RUDEFILM
- BAGRUDEN TONET MED 7% SORT RUDEFILM
- SIMONIZ LUFTFILTER MED KROMRINGE
- ALLE GUMMISLANGER BELÆDT MED STÅLARMERING + RUSTFRIE SPÆNDEBÅND
- GENERATOR INDFARVET OG BLANKPOLERET
- SPECIALBYGGET RØRFØRING TIL LUFTFILTERET BYGGET I 2 ½” RUSTFRIT RØR MED TILHØRENDE SORTE SILICONESLANGER
- 2 STK 7” DVD-SKÆRME BYGGET I MOTORRUMMET, SPECIAL ALUBESLAG
- DIVERSE INDFARVEDE DELE I MOTORRUMMET
- FORKROMET MOTORHJELMSHOLDER
- FORKROMEDE KØLERBESLAG
- DIVERSE SIKRINGSHOLDER/BOKSBESLAG FORKROMET
- DIVERSE SKRUER/BOLTE/MØTRIKKER FORKROMET
- FORKROMET VENTILDÆKSEL
- SPECIALLAVET LÅSEPLADE I BLANKPOLERET RUSTFRIT STÅL
- SPECIALBYGGET RUSTFRI BATTERIKASSE MED INDFARVET LÅG
- EXIDE MAXXIMMA GEL BATTERI, TIL I.C.E
- NØDSTRØMAFBRYDERKONTAKT BYGGET IND I KABINEN
- KOMPLET NOS-ANLÆG 121 HK UDEN/ CA 175 HK MED NOS
- 2 STK KOMPLETTE PURGE(UDLUFTNINGSDYSER) TIL LATTERGASANLÆGGET MONTERET I FORKOFANGEREN
- NOSANLÆGGETS FOGGERE M.V BYGGET IND I POLEREDE RUSTFRIE KASSER MED LÅG AF PLEXIGLAS OG INDBYGGET RØDT OG BLÅT DIODELYS
- INDFARVEDE BREMSECALIBRE OG TROMLER
- SPECIALBYGGET RUSTFRI BANANMANIFOLD
- KOMPLET RUSTFRIT UDSTØDNINGSSYSTEM FRA ONETWOPIPE
- 2 STK 5” BLANKPOLEREDE AFGANGSRØR
- SPECIELLE BLÅLIGE TÅGELYGTER INDBYGGET I FRONTEN
- ALUFARVEDE HJØRNE POSITIONSLYS I FRONTKOFANGEREN
- RØDTONEDE BLINKLYS I BAGKOFANGER
- COBRA GAS-STØDDÆMPERE
- APEX 40 MM SÆNKNINGSSÆT
- KOSAI ALUSPOILER INDFARVET I DIAMANTSORT MED GRØNNE, GULE OG SØLV-FLAKES
- SIDESKØRTER INDSPARTLET I KAROSSEN
- BAGKOFANGER OG MELLEMSTYKKE INDSPARTLET I KARROSSEN
- EXTRA NEDSÆNKNING TIL UDSTØDNING BYGGET I GLASFIBER
- PAKFEIFER GLASFIBER FRONT LAKERET DIAMANTSORT MED GULE, GRØNNE OG SØLV-FLAKES
- LYGTEKLAPPER UDSPARTLET OG LAKERET DIAMANTSORT MED GULE, GRØNNE OG SØLV-FLAKES
- WRC CARLOS SAINZ DOUBLE HOOD SCOOP INDSPARTLET I MOTORHJELM
- 2 STK NASCAR SIDESCOOPS INDSPARTLET I MOTORHJELM
- 2 STK HOOD PINS MONTERET I MOTORHJELM
- TAGSCOOP INDSPARTLET I TAGET
- BAGRUDEVISKER FJERNET OG UDSPARTLET
- BAGRUDESPRINKLER FJERNET OG UDSPARTLET
- ALLE SIDESTØDLISTER FJERNET OG UDSPARTLET
- ORIGINAL ELANTENNE FJERNET I BAGSKÆRM FØRERSIDE OG UDSPARTLET
- ORIGINAL CELICA 3-DELT BAGSPOILER FJERNET OG HULLER UDSPARTLET
- LILLE ALUANTENNE BYGGET I TAGET
- INDFARVEDE VINDUESVISKERE
- 18” MATRIX WOLFRACE ALUFÆLGE, INDFARVET MATSORT
- 4 STK. SPECIALDREJEDE NAVKAPSEL-SPIKES I POLERET ALUMINIUM
- 2 STK FORSIDERUDER TONET MED 7 % SORT RUDEFILM
- 2 STK BAGSIDERUDER SAMT BAGRUDE TONET MED 7 % SORT RUDEFILM
- BAGRUDEN TONET MED 7% SORT RUDEFILM
- SIMONIZ LUFTFILTER MED KROMRINGE
- ALLE GUMMISLANGER BELÆDT MED STÅLARMERING + RUSTFRIE SPÆNDEBÅND
- GENERATOR INDFARVET OG BLANKPOLERET
- SPECIALBYGGET RØRFØRING TIL LUFTFILTERET BYGGET I 2 ½” RUSTFRIT RØR MED TILHØRENDE SORTE SILICONESLANGER
- 2 STK 7” DVD-SKÆRME BYGGET I MOTORRUMMET, SPECIAL ALUBESLAG
- DIVERSE INDFARVEDE DELE I MOTORRUMMET
- FORKROMET MOTORHJELMSHOLDER
- FORKROMEDE KØLERBESLAG
- DIVERSE SIKRINGSHOLDER/BOKSBESLAG FORKROMET
- DIVERSE SKRUER/BOLTE/MØTRIKKER FORKROMET
- FORKROMET VENTILDÆKSEL
- SPECIALLAVET LÅSEPLADE I BLANKPOLERET RUSTFRIT STÅL
- SPECIALBYGGET RUSTFRI BATTERIKASSE MED INDFARVET LÅG
- EXIDE MAXXIMMA GEL BATTERI, TIL I.C.E
- NØDSTRØMAFBRYDERKONTAKT BYGGET IND I KABINEN
- KOMPLET NOS-ANLÆG 121 HK UDEN/ CA 175 HK MED NOS
- 2 STK KOMPLETTE PURGE(UDLUFTNINGSDYSER) TIL LATTERGASANLÆGGET MONTERET I FORKOFANGEREN
- NOSANLÆGGETS FOGGERE M.V BYGGET IND I POLEREDE RUSTFRIE KASSER MED LÅG AF PLEXIGLAS OG INDBYGGET RØDT OG BLÅT DIODELYS
- INDFARVEDE BREMSECALIBRE OG TROMLER
- SPECIALBYGGET RUSTFRI BANANMANIFOLD
- KOMPLET RUSTFRIT UDSTØDNINGSSYSTEM FRA ONETWOPIPE
- 2 STK 5” BLANKPOLEREDE AFGANGSRØR
- SPECIELLE BLÅLIGE TÅGELYGTER INDBYGGET I FRONTEN
- ALUFARVEDE HJØRNE POSITIONSLYS I FRONTKOFANGEREN
- RØDTONEDE BLINKLYS I BAGKOFANGER
- COBRA GAS-STØDDÆMPERE
- APEX 40 MM SÆNKNINGSSÆT
- KOSAI ALUSPOILER INDFARVET I DIAMANTSORT MED GRØNNE, GULE OG SØLV-FLAKES
Interiør
- 2 STK EXTRA EXIDE MAXXIMMA ICE GEL BATTERIER BYGGET IND BAG FORSÆDERNE
- ORIGINALE ZZT230 CELICA 2001 FORSÆDER TILPASSET OG MONTERET
- KOMPLET SPECIALSYET LÆDERKABINE I SOLGULT/MATSORT LÆDER MED DIVERSE BRODEREDE INSKRIPTIONER
- ALT VINYL/PLASTIK INDVENDIGT I KABINEN LIGELEDES BETRUKKET MED SOLGULT LÆDER (UNDERSTE DEL AF INSTRUMENTBORDET, A-B-C- STOLPER, PANELER, HIMLEN, GEARMANCHET, RATKONSOL M.V.
- DE RESTERENDE DELE I KABINEN, DER IKKE ER BEKLÆDT MED LÆDER, ER LAKERET LAMBORGHINI-GALLARDO GULE, DVS. RAMMEN RUNDT OM RATTET, MIDTERKONSOLLET, INSTRUMENTHUSET, LOFTSLYSET, BENZINDÆKSELS- OG BAGAGERUMSÅBNER M.V.
- URSKIVER HJEMMELAVET I GULT MATERIALE MED DEMON I.C.E. OG NOS-INSKRIPTION
- URNÅLE LAKERET SORTE I STEDET FOR DE ORIGINALE ORANGE
- SPECIALFREMSTILLEDE ALU-DØRK BUNDMÅTTER, LAKERET GULE
- GULE SUPERSPORT 3.PUNKTS H-SELER
- SPECIALBYGGET 2-DELT GLASFIBER INSTRUMENTBORDE, MED INDBYGGEDE KOMPONENTER
- 3 STK MANOMETER Ø52 MM URE, VOLTMETER, VANDTEMPERATUR OG OLIETEMPERATUR INDBYGGET I DET SPECIELLE INSTRUMENT BORD OVER DET ORIGINALE INSTRUMENTHUS
- STOR SHIFTLIGHT OMDREJNINGSTÆLLER MED LYSINDIKATOR SPARTLET IND I DET SPECIELLE INSTRUMENTBORD
- 1 STK 7” VST LCD 16/9 SKÆRM SPARTLET IND I INSTRUMENTBORDET I PASSAGERSIDEN.
- HEADUNIT FLYTTET TIL HANDSKERUM
- ORIGINALE HØJTALERHULLER I NEDERSTE DEL AF INSTRUMENTBORDET UDSPARTLET OG BEKLÆDT MED GULT LÆDER
- CIGARETTÆNDER SAMT KATASTROFELYS FLYTTET TIL HANDSKERUM
- 1 STK 7”VST LCD 16/9 SKÆRM SPARTLET IND I MIDTERKONSOL
- 2 STK DISKANTER SPARTLET IND UNDER SKÆRMEN I MIDTERKONSOLLEN
- DVD-AFSPILLER BYGGET IND I SPECIALLAVET SKUFFE I I.C.E. INSTALLATIONEN LIGE BAG FØRERSÆDET. DER ER I ALT KOBLET 6 STK 7” SKÆRME TIL DVD-AFSPILLEREN
- CONRERO HVILEPEDAL I REN ALU
- CONRERO 3-DLET PEDALSÆT I ALU
- CONRERO ALU-GEARKNOP MED KEVLAR
- INDFARVET BRÆMSEHÅNDTAG
- GEARSTANG AFKORTET CA 10 CM.
- BAGSÆDE, BAGSIKKERHEDSSELER+ BAGERUMSINTERIØRET ER FJERNET TOTALT, OG DER ER BYGGET EN MEGASTOR COSTUM I.C.E.-INSTALLATION SPARTLET DIREKTE PÅ BILENS KAROSSE. INSTALLATIONEN ER BYGGET OP OMKRING EN 24.PUNDS NOS-FLASKE.
- 5 STK 12” DOBBELT SVINGSPOLE 500WATTS SUBWOOFERE, LIGHTNING AUDIO STRIKE SERIEN
- 2 STK MONO FORSTÆRKERE 2.600 LIGHTNING AUDIO STRIKE
- 2 STK STEREO FORSTÆRKERE 2.500 LIGHTNING AUDIO STRIKE
- ANLÆGGET YDER MAX 5500 W, 2500 WATT EFFEKTIV RMS, OG ER MÅLT TIL 140DB + SOM DET STÅR MED DISKANTER, HØJTALE OSV.
- 1 STK 7” DENVER LCD SKÆRM BYGGET IND I BAGKLAPPEN
- 1 STK 7” VST LCP 16/9 SKÆRM BYGGET IND OVER NOS-FLASKEN PÅ SPECIALFREMSTILLET METALBESLAG OG SKÆRMHUS LIGELEDES SPECIALBYGGET OG LAKERET
- SPECIALBYGGET PLADE TIL UNDERSIDEN AF BAGKLAPPEN, HVOR DER ER INDBYGGET DVDSKÆRM, OG 4” ROCKFORD FOSGATE PHANATIC-P SPLITSÆT MED DISKANTER OG MELLEMTONE-HØJTALERE
- SPECIALBYGGEDE DØRSIDER I GLASFIBER MED 2 STK 5 ¼” ROCKFORD FOSGATE PHANATIC-P MELLEMTONE HØJTALERE INKL. DISKANTER
- 4 STK. POWER-BOOSTERE TIL FORSTÆRKERENE BYGGET IND I KARDANBOKSEN
- ELRUDER EFTERMONTERET
- KONTAKTER TIL ELRUDER MONTERET I KARDANBOKSEN
- DIVERSE EKSTRAKONTAKTER BYGGET IND RUNDT OMKRING TIL BLANDT ANDET DIODELYS, AKTIVERING AF NOSANLÆGGET, PURGEKONTAKT M.V.
- NOS-KONTAKT BYGGET IND HVOR RELEVANT
- ORIGINALE ZZT230 CELICA 2001 FORSÆDER TILPASSET OG MONTERET
- KOMPLET SPECIALSYET LÆDERKABINE I SOLGULT/MATSORT LÆDER MED DIVERSE BRODEREDE INSKRIPTIONER
- ALT VINYL/PLASTIK INDVENDIGT I KABINEN LIGELEDES BETRUKKET MED SOLGULT LÆDER (UNDERSTE DEL AF INSTRUMENTBORDET, A-B-C- STOLPER, PANELER, HIMLEN, GEARMANCHET, RATKONSOL M.V.
- DE RESTERENDE DELE I KABINEN, DER IKKE ER BEKLÆDT MED LÆDER, ER LAKERET LAMBORGHINI-GALLARDO GULE, DVS. RAMMEN RUNDT OM RATTET, MIDTERKONSOLLET, INSTRUMENTHUSET, LOFTSLYSET, BENZINDÆKSELS- OG BAGAGERUMSÅBNER M.V.
- URSKIVER HJEMMELAVET I GULT MATERIALE MED DEMON I.C.E. OG NOS-INSKRIPTION
- URNÅLE LAKERET SORTE I STEDET FOR DE ORIGINALE ORANGE
- SPECIALFREMSTILLEDE ALU-DØRK BUNDMÅTTER, LAKERET GULE
- GULE SUPERSPORT 3.PUNKTS H-SELER
- SPECIALBYGGET 2-DELT GLASFIBER INSTRUMENTBORDE, MED INDBYGGEDE KOMPONENTER
- 3 STK MANOMETER Ø52 MM URE, VOLTMETER, VANDTEMPERATUR OG OLIETEMPERATUR INDBYGGET I DET SPECIELLE INSTRUMENT BORD OVER DET ORIGINALE INSTRUMENTHUS
- STOR SHIFTLIGHT OMDREJNINGSTÆLLER MED LYSINDIKATOR SPARTLET IND I DET SPECIELLE INSTRUMENTBORD
- 1 STK 7” VST LCD 16/9 SKÆRM SPARTLET IND I INSTRUMENTBORDET I PASSAGERSIDEN.
- HEADUNIT FLYTTET TIL HANDSKERUM
- ORIGINALE HØJTALERHULLER I NEDERSTE DEL AF INSTRUMENTBORDET UDSPARTLET OG BEKLÆDT MED GULT LÆDER
- CIGARETTÆNDER SAMT KATASTROFELYS FLYTTET TIL HANDSKERUM
- 1 STK 7”VST LCD 16/9 SKÆRM SPARTLET IND I MIDTERKONSOL
- 2 STK DISKANTER SPARTLET IND UNDER SKÆRMEN I MIDTERKONSOLLEN
- DVD-AFSPILLER BYGGET IND I SPECIALLAVET SKUFFE I I.C.E. INSTALLATIONEN LIGE BAG FØRERSÆDET. DER ER I ALT KOBLET 6 STK 7” SKÆRME TIL DVD-AFSPILLEREN
- CONRERO HVILEPEDAL I REN ALU
- CONRERO 3-DLET PEDALSÆT I ALU
- CONRERO ALU-GEARKNOP MED KEVLAR
- INDFARVET BRÆMSEHÅNDTAG
- GEARSTANG AFKORTET CA 10 CM.
- BAGSÆDE, BAGSIKKERHEDSSELER+ BAGERUMSINTERIØRET ER FJERNET TOTALT, OG DER ER BYGGET EN MEGASTOR COSTUM I.C.E.-INSTALLATION SPARTLET DIREKTE PÅ BILENS KAROSSE. INSTALLATIONEN ER BYGGET OP OMKRING EN 24.PUNDS NOS-FLASKE.
- 5 STK 12” DOBBELT SVINGSPOLE 500WATTS SUBWOOFERE, LIGHTNING AUDIO STRIKE SERIEN
- 2 STK MONO FORSTÆRKERE 2.600 LIGHTNING AUDIO STRIKE
- 2 STK STEREO FORSTÆRKERE 2.500 LIGHTNING AUDIO STRIKE
- ANLÆGGET YDER MAX 5500 W, 2500 WATT EFFEKTIV RMS, OG ER MÅLT TIL 140DB + SOM DET STÅR MED DISKANTER, HØJTALE OSV.
- 1 STK 7” DENVER LCD SKÆRM BYGGET IND I BAGKLAPPEN
- 1 STK 7” VST LCP 16/9 SKÆRM BYGGET IND OVER NOS-FLASKEN PÅ SPECIALFREMSTILLET METALBESLAG OG SKÆRMHUS LIGELEDES SPECIALBYGGET OG LAKERET
- SPECIALBYGGET PLADE TIL UNDERSIDEN AF BAGKLAPPEN, HVOR DER ER INDBYGGET DVDSKÆRM, OG 4” ROCKFORD FOSGATE PHANATIC-P SPLITSÆT MED DISKANTER OG MELLEMTONE-HØJTALERE
- SPECIALBYGGEDE DØRSIDER I GLASFIBER MED 2 STK 5 ¼” ROCKFORD FOSGATE PHANATIC-P MELLEMTONE HØJTALERE INKL. DISKANTER
- 4 STK. POWER-BOOSTERE TIL FORSTÆRKERENE BYGGET IND I KARDANBOKSEN
- ELRUDER EFTERMONTERET
- KONTAKTER TIL ELRUDER MONTERET I KARDANBOKSEN
- DIVERSE EKSTRAKONTAKTER BYGGET IND RUNDT OMKRING TIL BLANDT ANDET DIODELYS, AKTIVERING AF NOSANLÆGGET, PURGEKONTAKT M.V.
- NOS-KONTAKT BYGGET IND HVOR RELEVANT
Ekstra tilbehør
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
så blev jeg enlig den stolte ejer af demone..
håber at i vil tage godt i mod den.
ps teksten er lånt fra tidliger ejer
håber at i vil tage godt i mod den.
ps teksten er lånt fra tidliger ejer
Toyota Celica "Demon" solgt
maj 2008
Følger: 56 Følgere: 47 Biler: 5 Emner: 8 Svar: 15
maj 2011
Følger: 61 Følgere: 55 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 6
aug 2006
Følger: 182 Følgere: 171 Biler: 3 Emner: 72 Svar: 462
mar 2007
Følger: 133 Følgere: 174 Biler: 5 Emner: 181 Svar: 871
Så skal du da vist lige kigge ordentlig efter, man kan sgu da tydelig se dyser og slanger i motorrum til nos systemet
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 2 Svar: 3
mar 2006
Følger: 84 Følgere: 83 Biler: 2 Svar: 8
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Svar: 2
apr 2011
Følger: 29 Følgere: 29 Biler: 4 Emner: 12 Svar: 454
Jeg savnede den til træffet i Visby i sommers,den er altid et frisk pust.
Er der kommet plader på?
nov 2003
Følger: 17 Følgere: 45 Biler: 11 Emner: 42 Svar: 582
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 42 Biler: 3
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 272 Svar: 3.423
mar 2012
Følger: 14 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 48 Svar: 708
jul 2005
Følger: 29 Følgere: 32 Emner: 24 Svar: 650
Fedt nok at Demon stadig findes, men som er par af de andre også nævner, så vil det på en måde være passende med en 2012-opfriskning. Dette er selvfølgelig sagt med stor respekt for alle de timer/kroner der er brugt på bilen, i tidernes morgen.
Og mht. HK angivelser, så synes jeg du bør få den målt på felt med NOS, for når der bliver sagt ord som "ca" og "baseret på udregninger" i forbindelse med HK-snak, så er der mange som ikke tager det seriøst. Jeg ved det ikke, det er nok bare mig
/Dennis
maj 2008
Følger: 82 Følgere: 83 Biler: 10 Emner: 38 Svar: 740
når det så er sagt så er det flot der er lagt så mange timer i den. jeg vil ikke bedømme den da jeg ikke kan finde ud af om jeg skal give den høj for timerne eller lav for udseende. men tillykke med den.
jun 2003
Følger: 39 Følgere: 41 Biler: 8 Emner: 674 Svar: 5.424
okt 2005
Følger: 63 Følgere: 62 Biler: 6 Emner: 120 Svar: 961
jun 2003
Følger: 39 Følgere: 41 Biler: 8 Emner: 674 Svar: 5.424
Lever den bil stadig?? gir den middel og her følger en forklaring på hvorfor.
Super fedt projekt ( i 1998 ) den er virkelig outdated, og stilen passe´
...
Elsker hjulene og skørterne, men hækspoileren er grim til bilen, og motoren kan intet det er lidt synd når den nu ligner en racer.. hvorfor fylde en bil med ice og få den til at ligne en bil med 1000 heste?? dont get and never will.
Kabinefarven er noget speciel, men smag og behag.
Selve projektet og pengene der er lagt i og timerne er super flot, mega fedt projekt, men puha den trænger til en ny farve og en seriøs 2012 opgradering efterhånden. Stilen er ikke aktuel mere desværre..
Fed vogn dengang, men nu er den oldschool på den lidt kiksede måde, men fedt at den stadig kører og blir brugt..
Håber den får et makeover snart, men jeg ved du sikkert er glad for den og det er det vigtigeste.
Over and out. ps du er velkommen til at svine min gamle rustne subaru, eller de andre biler... eller komme med en lign kritik,... ville glæde mig med en ærlig mening som denne for en gangs skyld:-)
Hyg .
aug 2010
Følger: 97 Følgere: 100 Biler: 5 Emner: 26 Svar: 95
Kig forbi min
jul 2012
Følger: 47 Følgere: 194 Biler: 5 Emner: 7 Svar: 283
dec 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 35 Svar: 827
nov 2010
Følger: 16 Følgere: 13 Biler: 1 Emner: 15 Svar: 35
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 1
feb 2005
Følger: 167 Følgere: 161 Biler: 21 Emner: 223 Svar: 2.102
jan 2008
Følger: 14 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 145 Svar: 1.128
maj 2004
Følger: 56 Følgere: 56 Biler: 2 Emner: 29 Svar: 112
jul 2006
Følger: 40 Følgere: 60 Biler: 8 Emner: 578 Svar: 2.119
aug 2005
Følger: 45 Følgere: 46 Biler: 4 Emner: 2
ja lars kan sku sit kram
maj 2004
Følger: 56 Følgere: 56 Biler: 2 Emner: 29 Svar: 112
aug 2005
Følger: 45 Følgere: 46 Biler: 4 Emner: 2
sådan er man jo så forskællige men ved godt at enten så kan man li bilen eller også kan man ikke
aug 2005
Følger: 45 Følgere: 46 Biler: 4 Emner: 2
mange tak.. men håber på at komme til en masse træf med den her til næste år når jeg lige får den synet og sådan
jul 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 7 Emner: 252 Svar: 482
nov 2003
Følger: 17 Følgere: 45 Biler: 11 Emner: 42 Svar: 582
Tilmeldt:
apr 2006
Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
Det er på ingen måde negativt, tværtimod! Syns det er fedt at den findes endnu!
aug 2005
Følger: 45 Følgere: 46 Biler: 4 Emner: 2
hvorfor er det utroligt?
Tilmeldt:
apr 2006
Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
aug 2005
Følger: 45 Følgere: 46 Biler: 4 Emner: 2
det er du ikke den første der har sagt men synes selv den er fedest med den sorte front.
jun 2009
Følger: 28 Følgere: 30 Biler: 4 Emner: 32 Svar: 223
Men spørger du mig, skal fronten males så det ikke ligner den har haft en skade og manglede penge til lakken også af med vingen.
aug 2005
Følger: 45 Følgere: 46 Biler: 4 Emner: 2
ja men skulle jo også lige havde taget et par billeder.
men er sku lidt træt af at vi ikke fik taget nogle fra i lørdags af!
jan 2008
Følger: 63 Følgere: 67 Biler: 7 Emner: 15 Svar: 58
aug 2005
Følger: 45 Følgere: 46 Biler: 4 Emner: 2
nov 2008
Følger: 64 Følgere: 33 Biler: 10 Emner: 39 Svar: 713
jan 2012
Følger: 50 Følgere: 54 Biler: 2 Emner: 106 Svar: 340
sep 2005
Følger: 58 Følgere: 53 Biler: 11 Emner: 39 Svar: 146